سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن که به بلایى سخت دچار است چندان به دعا نیاز ندارد تا بى بلایى که بلایش در انتظار است . [نهج البلاغه]
مشخصات مدیروبلاگ
 
سید محمد باقر آقایی[107]
برگ سبزی است تحفه ی درویش تقدیم به تو ای بهترین دوست بی عشق خمینی نتوان عاشق مهدی شد

خبر مایه
 
حسین کاظمینی بروجردی که مدعی ارتباط با امام زمان شده و خود را نوه آیت الله العظمی بروجردی معرفی کرده بود، در دادگاه ویژه روحانیت اظهاراتی داشته و از اعمال خود ابراز ندامت و پشیمانی کرده است.     
 
به گزارش رسیده به "الف"، حسین کاظمینی بروجردی مدتی پیش با طراحی چند ساله  و فضاسازی رسانه ای غرب، با ادعای ارتباط با امام زمان، دادن اذکار عجیب به مردم و ادعای حل مشکلات آنان،  در کنار طرح تئوری رهبری دین سنتی و مکاتبه با سران کشورهای اروپایی و شخصیت هایی همچون پاپ تلاش داشت تا با ایجاد آشوب، فضایی متشنج در جامعه بیافریند.

وی با خواندن اشعار و ادعیه در آهنگ های مختلف و با  بیان اظهارات عجیب و غریب، پیروانی را در اطراف خود جمع کرده بود. این در حالیست که بعدا مشخص شد وی از خواندن صحیح قرآن و مفاتیح الجنان نیز عاجز بوده است.

کاظمینی بروجردی در فیلم های ویدئویی که خود از خود تهیه نموده بود، اکثر ادعیه را غلط می خواند. از جمله در یکی از ویدیوهایش، قبل از شروع نماز به خداوند خطاب می کند: « یا من لایغیر ذنبه لا هو»، ای کسی که گناهش بخشیده نمی شود الا او، که این جمله اگر با آگاهی بود شرک محسوب می شد. وی در جلسات دادگاه ویژه روحانیت انگیزه خود را قدرت طلبی و سوء استفاده از سادگی مردم می داند.

در آخرین جلسه دادگاه، کاظمینی بروجردی خود را فریب خورده دانسته و تاکید کرده است، علی رضا نوری زاده بارها با وی تماس گرفته و وی را تحریک به استقامت کرده است. بروجردی می گوید: نوری زاده مرتبا به من می گفت، « اگر مدت کمی مقاومت کنی، ناتو به ایران حمله می کند و کار آنها تمام می شود و تو می شوی رهبری دینی ». وی در اظهارات خود ادامه می دهد "حتی خانمی از رادیو سوئد زنگ زد و ضمن تبریک گفت، هیچ روحانی به اندازه تو روی کره زمین معروف نشده است".

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه به فرض که جمع شوند شما که معلومات کافی را نداشتید، اظهار می دارد (اظهارات وی عینا نقل می شود) : "خوب من که بحث علمی نمی کردم. این اسلام سنتی را این آخری ها در آوردم. نمی گفتم میخواهم اسلام شناسی بگم. نیم ساعت دعا و توسل میخواندم. دعا را دیکلمه وار میخوندم. قسمتی از زبور، خودم هم شعر می سرودم. صوت خوبی هم داشتم و در آهنگ های مختلف می خوندم. به خاطر چی؟ به خاطر اینکه به اینها می گفتم بیایند حاجت بگیرند. کمتر هیاتی ها و مسجدی ها می آمدند و از بس که روی اینها روانشناسی کار می کردم و روی مخشان، اینها میخکوب می شدند بلد بودم مخ بتکونم به قول امروزی ها ترید کنم به طوری که افراد انتظار نداشتند من استاد دانشگاه یا ... باشم انتظار یک دعاخوان پیشرفته را داشته باشند یه دعا نویس مثلا کشوری یا یک چیز گسترده تر".

وی در بخشی  دیگر می گوید: "مثلا روی چیزهای الکی و غیر مهم مانور می دادم. من تقویم چاپ می کردم عکس مرقد حضرت امام کاظم را میگذاشتم کنار مقبره پدر و پدربزرگم و پدرش که در بروجرد مدفون اند. به عنوان کاظمی بروجردی می خواستم یک جوری تبلیغ کنم بعد آنها را برسونم به اجدادم یا مثلا خمین که فرزند 27 امام سجاد «ع» بودنم را توی تیتراژ وسیعه با عکس های خودم چاپ کردم. بعد گفتم ببرند توی دهات ها و شهرستانها طوری شده بود که وقتی می گفتند فلانی اینجا برنامه داره جمعیت فوج فوج می آمدند . می گفتم پول رفت و آمدها و اتوبوس را از محل صدقات جمع آوری کنید و اگر هم کم می آمد خودم می دادم و همه اینها از روی هوای نفس بود را داشتم. جمعیت جلسه من اینقدر زیاد شود که بین میدان انقلاب و آزادی مردم جمع بشن و برنامه اجرا کنم. اگر شما جلوگیری نمی کردید، یقینا جلسه بعدی ام که سیزده رجب بود این اتفاق می افتاد یعنی جوری می شد که استادیوم ها جا نداشت، تزم این بود. واقعا من الان نگاه می کنم درسته لذت می بردم و من تو اعترافاتم گفتم وقتی در آخرین منبر در استادیوم شهید کشوری رفتم روی سن و نشستم اون ته سالن را که دیدم سیاهی می زد سرم گیج رفت آن غرور نفسانی مرا گرفت. گفتم خوب الحمدلله آدم شدیم این مملکت کسی با دست خالی بدون روزنامه بتونه این جمعیت را جمع کند".

گفتنی است وی در ادعاهای کاذب خود قبل از دستگیری ادعا کرده بود نوه آیت الله العظمی بروجردی است در صورتیکه بعد از دستگیری سطح پایین علمی و نسب واقعی اش مشخص شد.
منبع پایگاه خبری الف

86/4/31::: 5:42 ع
نظر()