سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پرگویی، حکیم را می لغزاند و بردبار را ملول می کند، پس پرگویی مکن که به ستوه آوری و کوتاهی مکن که خوار گردی . [امام علی علیه السلام]
مشخصات مدیروبلاگ
 
سید محمد باقر آقایی[107]
برگ سبزی است تحفه ی درویش تقدیم به تو ای بهترین دوست بی عشق خمینی نتوان عاشق مهدی شد

خبر مایه

یک محقق فلسطینی و متخصص در امور مسجد الاقصی از صدمات رو به افزایش وارده بر بخشهای مهم بنای مسجدالاقصی خبر داد.
  
 
به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری اسلامی مصر، سمیر سعد گفت: نیروهای رژیم صهیونیستی شش میلیون تکه سنگ تراشیده آماده کرده‌اند تا با نابود کردن مسجد، مجسمه‌ای را در آن مکان بنا کنند.


وی در مراسم سخنرانی خود در سمینار جهانی جوانان اسلامی در جده اضافه کرد: مسجد الاقصی از سال 1967 میلادی،320 بار مورد هجوم حملات رژیم صهیونیستی قرار گرفته است به گونه ای که از سال گذشته،63بار به صورت ایجاد تونل ها و حفاری‌ها در قسمت جنوبی و اطراف آن مورد تجاوز واقع شده است به گونه ای که هر لحظه احتمال وارد شدن خسارت های جبران ناپذیر و نابود کننده هست و تا الان خداوند متعال آن را حفظ کرده است.


وی اضافه کرد: رژیم صهیونیستی 19 دوربین در داخل مسجد نصب کرده اند وهر آن کس که بیش از چهار مرتبه در هفته برای نماز صبح به مسجد بیاید،به عنوان جریمه تا دو ماه اجازه ورود به مسجد را ندارد.
صهیونیست ها به بهانه آنکه مجسمه خیالی آنها در زیر مسجد الاقصی نهفته است با سنگ شکن های خود، تاریخ خیالی خود را جستجو می کنند.


صهیونیست‌ها از این مجسمه خیالی خود در تمام مراسم ازدواج، وفات ومسافرت های خود نام می برند و این مجسمه پادشاه سیاسی، اقتصادی و اجتماعی آنهاست.


این محقق در پایان سخنان خود با مخاطب قرار دادن مسلمانان جهان گفت: هر چیزی در مسجد الاقصی در حال تغییر است، ای مسلمانان بشتابید که خداوند روز قیامت در حق این اولین قبله مسلمانان و سومین حرم مقدس جهان اسلام و مهد حضرت عیسی و پیامبران از شما باز خواست می کند.


86/3/3::: 10:40 ع
نظر()