سفارش تبلیغ
صبا ویژن
غایت دانش، عمل نیکوست [امام علی علیه السلام]
مشخصات مدیروبلاگ
 
سید محمد باقر آقایی[107]
برگ سبزی است تحفه ی درویش تقدیم به تو ای بهترین دوست بی عشق خمینی نتوان عاشق مهدی شد

خبر مایه

متاسفانه چندی است که بازار مهدیون دروغین در کنار حمله به اعتقادات مردم به خصوص مسجد مقدس جمکران در داخل و خارج از کشور داغ گردیده است. این هر دو ، دو روی یک سکه اند تا به این ترتیب مردم را از یاد ونام حضرت حجت(عج) دور کرده یا حداقل با ایجاد انحراف در آن اصل قضیه لوث کرده و از اثر مثبت آن بر جامعه اسلامی بکاهند.

دشمنان ما به خوبی و شاید بهتر از ما شیعیان بر اوضاع کنونی و شرایط خاص جهان آگاهند. شرایطی که نوید آخرالزمان و ظهور حضرت مهدی(عج) را می دهد. از اینرو با تلاش فراوان و از راههای گوناگون چه در کشورهای اسلامی به خصوص ایران(شیعه خانه اهل بیت) و چه در کشورهای غربی و بقیه دنیا اقدام به تخریب و انحراف این آرمان مقدس جامعه بشری نموده تا بلکه به خیال باطل خود آینده را به نفع خود رقم زنند.

اما درمقابل متاسفانه هر قدر آنان در این هدف باطل خود با توجه به وقوف خود بر باطل بودنش، مصر و کوشا هستند در عوض ما شیعیان و به خصوص مسئولین و عالمان و عموم مردم با آنکه بر حق بودن خود واقفیم تلاش شایسته و بایسته ای در این مورد انجام نمی دهیم. با آنکه در سیاستهای خود این عقاید باطل مذهبی خود را دخالت می دهند بر ما می قبولانند و عده ای هم آنرا تکرار می کنند که دین از سیاست جداست. دشمنان سوار بر موج مهدویت متعلق به شیعه و سوار بر موج انقلاب ما در جهان در پی رسیدن به اهداف خود و ایجاد جنگ آخرالزمانی خود(آرماگدون) در جهت تضعیف دنیای اسلام و شاید نابودی حضرت حجت(عج) و یا حداقل به تاخیر انداختن این امر مهم می باشند.

ما باید هوشیار بوده نه فریب مدعیان دروغین مهدویت را خورده و نه اسیر جوسازیهای دشمنان و ایادی و فریب خوردگان داخلی آنان شده و از مسئله عظیم مهدویت دور گردیم. اینجاست که می گویندهر کس اما زمانش را نشناسد به مرگ جاهلیت مرده است

ان شاءالله در مطالب بعدی به طور مستندراجع به هر دوی این موضوعات خواهم نوشت.


85/7/16::: 10:16 ص
نظر()
Awated ،
  
  
<      1   2   3