سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هیچ شرفى برتر از اسلام نیست ، و نه عزتى ارجمندتر از پرهیزگارى و نه پناهگاهى نکوتر از خویشتندارى ، و نه پایمردیى پیروزتر از توبت و نه گنجى پرمایه‏تر از قناعت . و هیچ مال درویشى را چنان نزداید که آدمى به روزى روزانه بسنده نماید ، و آن که به روزى روزانه اکتفا کرد آسایش خود را فراهم آورد و در راحت و تن آسانى جاى کرد ، و دوستى دنیا کلید دشوارى است و بارگى گرفتارى ، و آز و خودبینى و رشک موجب بى‏پروا افتادن است در گناهان ، و درویشى فراهم کننده همه زشتیهاست در انسان . [نهج البلاغه]
مشخصات مدیروبلاگ
 
سید محمد باقر آقایی[107]
برگ سبزی است تحفه ی درویش تقدیم به تو ای بهترین دوست بی عشق خمینی نتوان عاشق مهدی شد

خبر مایه

به نام خدا

در کتاب نجم الثاقب نقل شده است که از سید بن طاووس در سحرگاهی در سرداب مطهر شنیده شد:

اللهم ان شیعتنا خلقت من شعاع انوارنا و بقیه طینتنا و قد فعلوا ذنوبا کثیره اتکالا علی حبنا و ولایتنا و ان کانت ذنوبهم بینک و بینهم فاصفح عنهم فقد رضینا و ما کان منها فیما بینهم فاصلح بینهم وقاس بها عن خمسنا وادخلهم الجنه و زحزحهم عن النار و لا تجمع بینهم و بین اعدائنا فی سخطک.

پروردگارا! همانا شیعیان ما رااز شعاع نور ما و بقیه طینت ما خلق کرده ای چنانچه آنان گناهان زیادی به پشتیبانی بر محبت و ولایت ما به جا آورده اند اگر آنها در ارتباط با تو است از آنان بگذر که ما راضی نموده ای و آنچه از گناهان در ارتباط با خدشان است خودت بین آن ها را اصلاح کن و از خمسی که حق ما است به آنان عطا فرما تا راضی شوند و آن ها را از آتش جهنم نجات بخش و آنان را با دشمنان ما در غضب خود جمع نفرما.

منبع: صفات و خصال حضرت مهدی(ع)- احمد سیاح- انتشاراتموعود(از مجموعه چهل حدیث)

 

 


88/6/28::: 1:3 ص
نظر()