سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بنده گناه می کند، پس دانشی را که پیشترمی دانسته، از یاد می برد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
مشخصات مدیروبلاگ
 
سید محمد باقر آقایی[107]
برگ سبزی است تحفه ی درویش تقدیم به تو ای بهترین دوست بی عشق خمینی نتوان عاشق مهدی شد

خبر مایه

به نام خدا

یک اقلیت چگونه پیروز می شود؟!

 

آیا یک اقلیت 313 نفری که از نقاط دور دست در شهرمکه جمع شده اند چگونه می تواننند بر سرتاسر گیتی غلبه کنند و تمام کشورها را فتح کرده و همه ملتها را تحت فرمان خود درآورند؟

پاسخ منفی است. منطق عقل میگوید: نه هرگز. و البته کسی چنین ادعایی نمی کند.اما چند نکته باید ذکر شود:

 

1-    نبرد حضرت ولی عصر(عج) نبرد عقیده است.

2-    یاران نخستین حضرت کسانی اند که این عقیده را دقیقا درک نموده و یک عمر مطابق ان زندگی کرده اند و این عقیده در اعماق روح و دلشان جای گرفته است و یا این عقیده از اقامتگاه های خود به سوی مکه شتافته اند و رنج سفر را احساس نکرده اند و با همین اراده ی آهنین و عقیده ی فولادین در راه پیروز شدن بر کفر و نفاق خواهند جنگید، تا به یکی از دو هدف پیروزی یا شهادت نائل شوند.

3-    در شهر مکه و پیش از خروج از آن بیش از 9000نفر با آن حضرت بیعت خواهند نمود.

4-    حضرت بقیه الله (عج) برای اثبات حقانیت خود میراثهای گرابها ربطی به ابزارهای جنگی ندارد، بلکه در رابطه با استیلاهای معنوی آنهاست.

5-    حضرت بقیه الله(عج) با انواع وسائل مدرن در مقایسه با سلاح های متداول روز، تازی و برتری خواهد داشت.

6-    حضرت همچنین با وسائلی مجهز خواهد بود که برای زندگی مادی و معنوی بشریت بسیار پر ارج خواهد بود و باهمین وسائل ، بشر غوطه ور در منجلاب مادیات را از خواب خرگوشی بیدار کرده و نوید زندگی آرام و همراه با آسایش را به ارمغان خواهد آورد.

 

منبع: روزگار رهایی، کامل سلیمان، ترجمه علی اکبر مهدی پور، انتشارات آفاق

 

باید توجه کرد که امام با پیام عدالت و آزادگی خود انسانها را به چیزهایی که تشنه آن هستند فرا می خواند و مردم که با کامل شدن عقولشان و با قرنها تجربه از هرگونه راه حل بشری درمانده و مأیوس شده اند با شنیدن این فریاد و کشف صداقت در آن به این پیام جواب مثبت می دهند و به این ترتیب بسیاری از پایگاه های مختلف دشمن به وسیله ی خود مردم فتح می شود.

نباید شرط پذیرش حکومت عدالت محور امام(عج) از سوی انسانها را نادیده گرفت . چه اینکه اگر بنا بر اجبار و زور و سرنیزه بود ، که این امر در زمان پیامبر و امام علی (ع) و یا حتی پیامبران پیشین صورت می گرفت و نیازی به قرنها رنج انسانها نبود.

 

 


88/1/28::: 7:33 ع
نظر()